zolle

Időjárás
Gyenge eső Gyenge eső, 17 fok, Erős szél
Edzés leírása

Leveleki Vasember, féltávú verseny.

Előzmények:

Depózni 8 óráig kellett, de a rajt csak 9:30-kor volt. Mivel a szállás Sóstón volt - kelés 6-kor. A reggelizés borzalmas szarul sikerült - az egész reggel egy nagy kapkodás volt, hogy odaérjünk, bár sztem ha 8:30-kor tolom be a bringát, akkor azt is megengedték volna, de ezt előre nem lehetett tudni.

(Mikor toltam a brinát a depó felé szisszent valami. Tünde szerint nem az Én brinám volt, de Én máshogy hallottam és idegesített - megnéztem a kereket, de nem vettem észre, hogy eresztene).

Csak egy maroknyi versenyző gyűlt össze a rajtnál (le se merem írni, 20-25 fő)  - a múltheti keszthelyi OB, a nagy távolság, vagy hogy ez volt az első verseny itt Leveleken, az lehetett az oka? Majd a jövő megadja a választ. :-)

Egy nagyon erős edzésnak szántam és úgy is sikeredett a nap. :-)

Az időjárás velünk volt, meg nem is. Elment az a q nagy meleg, de jött a lehülés, a szél, az eső.

A verseny:

Neoprénes úszást engedélyeztek. Nem kellett volna ugyan, mert a vízben melegebb volt, mint a parton, de ha már lehetett magamra öltöttem a Lidl-es 3/4-est. :-)

2 körben úsztunk - erőbeosztással, nem fúlon, de így is elég volt a végére. :-)

A depóra 4.-ként érkeztem ki. Húztam egy kompressziós zoknit is és elindultam. A közelben, távolban senki. Nagyon magányos kerékpározás volt így. A bő 90 kilit elvitték 1 nagy körre.
(Ha több kisebb kört mentünk volna, nem kellett volna minden faluba polgárőr és a szurkolóknak is élvezetesebb lett volna).
Még 30 előtt megláttam Hegyi Lorándot és miután kicsit megáztunk  40 körül megelőztem. Megint senki - bringázás a végtelenbe. Majd megláttam Kovács Szilárdot az út szélén - defektet kapott. Második lettem, pedig nem sokat tettem hozzá - q-ra nem ment a bringa. Se lejtőt, se jó hátszelet nem érzetem. Talán csak 60 és 70 kili között, de olyan 75-re el is fáradtam, vissza is esett az addig sem túl nagy lendület. :-)

Begurultam a depóban és "ünnepeltek", hogy első vagyok. Kiderült, hogy az előttem haladó egy váltó. :-)

Nyugis depó után kifutottam a 4 körömre a gátra. Láttam kijönni másodiknak Lorándot, de a tempójától nem kellett félnem. Egyre lassuló köröket futottam - a kavicsos út megtette a hatásást.

A vége 4:53:33.

Nem a legjobb időm, de ezen a napon ennyit tudtam hozzátenni.
Talán ha Szilárd nem kap defektet és vmi látótávolban lett volna, több jön ki belőle. Sőt, talán Szilárdot be se értem volna (azt sem tudtam hol van).
De, tudjuk, hogy nincs "hátha", "talán". :-)

Mire kidepóztam az első kerekem teljesen lapos volt.

Sajnos sem az előző napokban kisorsolt futócipőt, sem a helyszínen bringát nem mi nyertük. :-( :-)