ganki futás

2010.09.25 Szombat, 20:00:00

Börzsöny Éjszakai Futóverseny.

Nagyon hangulatosan indult az eleje, a fényvisszaverő csíkok a fákon, a futók ruháin a fényvisszaverők mint egy kivilágított vonat kanyargott az úton felfelé. Élveztem a látványt, a hangulatot, a futást. Aztán Magosfánál elkezdett szemerkélni az eső, a gerinceken erősen fújt a szél, majd az eső rendesen rákezdett. Végig TVJudittal, Larzennel és Yoyoval haladtam, meglepően jól bírtam a tempójukat. Az oldalam begörcsölt, a felfelé sétálásnál nem zavart, a futásnál viszont eléggé fájt, de úgy gondoltam, hogy ez majd elmúlik (nem múlt).

A Rakottyás völgyi pontra egyedül érkeztem, a lányok lehagytak, Larzen lemaradt. Sokat ettem a ponton, vártam Larzen, majd mikor megérkezett, előre küldött.
Két órát terveztem erre a szakaszra és három perccel belül voltam.

Pogányvárhoz felfelé nagyon durván meredek. Larzen megállt egy technikai szünetre valahol a Csóványosra felfelé menet. Többet sétáltam a sík szakaszokon is, de nem ért utol. Nézegettem hátrafelé, de senkit se láttam. Köd vagy inkább felhő ereszkedett ránk. Semmit se láttam. Akkor értem utol a lányokat, amikor ők elvesztették valahol az ösvényt és a jelzést. Ha hárman, négyen voltunk akkor egész jól láttam, ha csak ketten vagy egyedül maradtam, csak botladoztam a köveken, folyton lejöttem az útról.

Csóványoson egy nagy fénysugár vár minket. Lefelé menet semmit se láttunk a ködtől. Judittal és Yoyoval haladtam, de nem mertem megállni, hogy felöltözzek pedig akkorra átáztatott az eső és nagyon fázni kezdtem.

A Spari ház előtt a KO-ön mégis megálltam felöltözni, mert Yoyo is technikai szünetet tartott. Ketten botorkáltunk tovább, semmit se láttunk. Juditot beértük azért a Knégyzet előtt.

A Spari házhoz újabb két órát terveztem és 23ó56-kor értem ide. Jól voltam, az oldalam nem görcsölt már annyira, csak eléggé átfagytam. Sokat ácsorogtunk a ponton. Vártam, hogy Larzen beérjen, Judit kiszállt. Yoyoval is a kiszállás mellett döntöttünk, mert még ha együtt megyünk is csak botorkáltunk volna a köveken a ködben és a lassú tempótól jól átfagytunk volna. Nagyon durván ömlött az eső, de ez önmagában nem volt probléma, csak a köd.

Befutottunk a célba (Spari-cél 3.7 km). Nem bánom a döntésemet, mert szerintem az adott helyzetben ez volt a logikus döntés. Fizikailag nagyon jól voltam, szerintem beértem volna szintidőn belül. A cél kongott az ürességtől, igazából a feladókkal senki se törődik, pedig mégiscsak futottunk 30 km-t. Larzen már csak akkor jött, amikor lefürödtem és lamaszíroztak.

Nem vagyok csalódott, jól teljesítettem félig a pályát. Most brutál izomlázam van és tervezem a következő kalandot. :-)

GPS track van, a képek/GPS_trackek albumban.